درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

زندگی درنیکا جون

شهر بازی ستاره فارس و.......................

1391/8/17 22:13
نویسنده : درنیکا
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااامعصبانی

یه روز که میشه فکرکنم ١٢/8/91 بود رفتیم ستاره باعموها و خاله ها بولینگ بازی کنیم.بامن حرف نزن

خلاصه مثل اینکه بد نبود و به همه خوش میگذشت.بعد از بولینگ رفن یه بازیکه یه توپ و دو دستگیره داشتخجالت

که نمیدونم اسمش چی بود.

منم که دیدم داره سرم کلاه میره راه اوفتادم تو شهر بازی و همه چیز و چک کردم و بلاخره 2 بار سوار قطار شدم که ناگهان چشمم خوردبه یه چیزی بنام ماشین برقی و رفتم سراغش که منشیم من و گرفت و گفت باید نوبت بگیری و تو تنها که نمیشه سوار بشی.خلاصه تا نوبتم شد مثل اینکه 25 بار رفتم که برم تو که جلوم ومیگرفتنزبان

خلاصه من وای رفتیم سوار شدیم(هر جا میرم ای هم میاد و مثل کنه میمونه)و کلی رانندگی کردم که اصلا" سخت نبود نمیدونم چرا بزرگترها اینقدر تصادف میکنن.و کلی فیلم هم گرفتیمنیشخند

بعد رفتیم جاتوون خالی شام خوردیم توی قسمت غذا خوری ستارهسبز

بوووووووووووسسسسسسسسسسسسماچ

بغللللللللللللللللللللللللللمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)