درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

زندگی درنیکا جون

تا حالا سالاد با مزه دستهای نی نی خوردین؟

1391/8/17 21:43
نویسنده : درنیکا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممفرشته

داشتم ازمهمانی آقا بارمان میگفتم که به مرحله شام خوردن رسیدیمخوشمزه

روی میز از غذاهای رنگارنگ برای بزرگترها بود و دیگه جا برای ظرف سالاد نبود و ظرف و ای(منشیم) اورد و گذاشت رو گلمیز جلوی من.منم که فکر بازی به سرم زده بود با ای که من هر کاری بکنم نه نمیگه شروع کردیم با سالاد ها بازی کردن البته با قاشق مخصوص سالاد و کاملا" بهداشتی.قلب

البته بازی کسل کننده شد و من با یه ابتکار جالب و تائید ای(منشیم) با دست رفتم توی ظرف سالاد و شروع کردم به اینکه ببینم سالاد از چه چیزهایی درست شده مزهاش چجورین و .....که توی ظرفهای مخصوص سالاد هم کشیدم و همه هم خوردن و خوششون اومد.که این بر میگرده به این موضوع که سالاد با مزه دستهای نی نی خوشمزه است یا اینکه اونا اصلا" نفهمیدن که سالاد با دست تقصیم شده؟که به هر حال نوش جانشون .(ای میگه کسی متوجه نشد و ما یواشکی این کار و کردیم و عکس اینکه با دست کار شده موجوده).یول

حالااااااااااااااااااقلب

به هر حال ..........زبان

من که کاری نکردمممممممممممممم!!!!!!!!!دلقک

من..........؟؟؟/ماچ

من که خواب بودم!!!!!!!!!!!!!!!!نیشخند

من اصلا" مهمانی نرفتمممممممممممتشویق

واللللللااااعصبانی

اگه گیر بدین بازم حاشااا میکنماااااااااااااچشمک

اصلا"""""""""""""من خوابم میااااااااااااادخیال باطل

بوووووووووووووووسسسسسسسسسسماچبغل

بغغغغغغغغغغللللللللللللللبغل

لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)